söndag 6 mars 2011

Snark

Detta är en grej som lika många stör sig på som själva gör det. Men det är likförbannat en av de mest störande grejer som går att uppleva på denna jord.

Tänk er att man jobbat jävligt hårt med något, psykiskt eller fysiskt, och samtidigt jävligt trött från den gångna veckan. Tänk er också att man på något sätt är inblandad i en situation där man sover med en eller fler personer i samma rum, som du inte är mer än kompis med. Du somnar ganska snabbt. En stund senare så är du klarvaken.
Något förbannat jävla getarsle har givit ifrån sig något typ av djurläte som får dig att direkt tänka rött..

Det värsta är att du inte kan väcka personen om du inte känner den för väl. Man plågar sig själv istället att lyssna till snarket, som känns som att det slutar när satans grisjävlar flyger.
Man kan försöka harkla sig högt eller stöta till personen lite, men ta mig fan att oddset måste vara till ens favör om en liten ansträngning som det ska hjälpa. Helst vill man ju ta foten på han och köra ner den i käftjäveln så att snarkningen blir en aning svårare. Det är ju fan inte hållbart och väcka hela jävla lyan för att han ska slagga. Hade det här varit några sekel tidigare hade fan naturligt urval gjort att det här jävla pundhuvudet sållats ut för länge sedan, det är fan naturligt att sån här skit försvinner. Men idag har man ju toaletter så alternativet att slänga in åbäket däri finns ju. Det ska han tacka fan för!!
Jag befann mig i en sådan här situation i helgen, och då bestämde jag mig för att i helvette agera.

Vi var 3 killar. Vi visste att en av oss snarkade ofta. Vi varnade honom, snarkar du så har du tur om du hamnar i toan.
Vi sa också, du ska somna ungefär 1 timme efter oss, annars jävlar.
Så vi låg uppe och snacka och helt plötsligt fruktade vi det värsta.


- "Hördu.. sover du?"
inget svar.
- "3 .. 2 .. 1.. BLAM!" en soffkudde rakt i nyllet.

Det fick honom att somna efter oss. Men dom här snarkarjävlarna vägrar ju såklart att ge sig. Man tror ju nästan dom gör det med mening när dom grymtar som jävla grobianer. Men vi vägrade ju ge oss såklart.

*SNAAARK*

..Vi vaknar.
-"Alltså vafan.."
...
-"Ska jag slå han?"
...

-"Slå han."

Och det är så det ska hanteras. För i helvette.

2 kommentarer:

  1. hahahah! helt rätt, så det ska tas!
    Han hade ju fan tur att han inte var tvungen att utveckla gälar medan ni slängde ner hans huve i toaletten!

    SvaraRadera
  2. men va FAN!! jag tror fan att jag känner igen detta :/ xD


    så jävla kul det var hahahahahahaha!!!!!! :)

    SvaraRadera