tisdag 15 februari 2011

Fetton

Säg att man går på stan en vanlig dag. Man går på gågatan och tittar runt medan man går på förbipasserande människor. Vissa är snygga, vissa är fula och vissa är bara jävligt udda. Ibland kan man känna välbehag genom att se en person, och ibland kan man känna ilska. Men det är sällan man känner obehag för personer man bara riktar blicken på. Tills en jävla falukorv rullar fram som till synes knappt verkar ha varken armar eller ben.

Det är första man gör är att rikta blicken bort, och låtsas som att man inte har sett den här feta fan som bara rent ut av är äcklig. Sen efter tag börjar man fundera: "varför?" För det är det som är grejen. Mycket av det jag irriterar mig på idag är saker som är onödiga. Och det är ju så sjukt onödigt att se ut som en jävla uppsvullen elefantunge, för det har ju verkligen bara nackdelar.
Jag måste bara klargöra en sak innan jag går vidare; här pratar jag om riktigt feta svullon som tydligt är överviktiga. Inte något jävla fjortis-"jag är tjock :((((". Det förjärnar dock ett helt eget inlägg.

Så säg att man är tjock, varför gör man inget åt det? Det är ju sjukt sällan man ser tjockisar ute på en löprunda eller på gymmet på löpbandet. Borde man inte som svullo anstränga sig mer än någon annan? Det är för fan skandal. Istället rullar dom iväg till bruger king och beställer 3*Whopper-menyer med trippel ost och massa dipp och utgör en synlig naturkatastrof för omgivningen. Och alla omkring flyr fältet, och det är inte så jävla konstigt, rätt som det är så kanske stolen brakar och uppsala får sin första jordbävning.

Ett argument kan jag köpa till att tjockisar inte rör på sig. Dom säger att det kan överanstränga muskler, skelett etc. Men om man ska vara ärlig; det argumentet väcker förfan bara mer ilska mot er feta fucks. Varför blev ni ballonger från första början då?? 
Men glöm det, även om man inte kan springa kan man ju börja någonstans! Gå förfan, det brinner mer fett än någon annat. Kryp, vafan som helst, bara ni bränner bort skiten!! Men det är det som är så irriterande, man ser dom aldrig röra på sig!!

Jag kan fortsätta att dra på massa nackdelar som dom här drar med sig, men jag tänker bara nämna en till som jag anser vara så motstridig och stor. Både tjockisen och vi ifråga förstår att tjockisen inte kan ha bra självförtroende. Och det är viktigt i dagens samhälle, speciellt om man är tonåring. Och dåligt själförtroende för verkligen bara nackdelar med sig, det förstår ju alla. Så VAFAN RÖR DU INTE PÅ DIG? Sluta hälla i dig massa skit för fan! Man känner nästan för att dra en jävla sabel och skära grisen på plats!
Det är ju ett jävla skämt. Jag skulle fan vilja runda ihop alla jävla gående smörpaket i en klunga framför ett mycket stort hjul. Sem kan ett utvalt gäng lyckliga stå och slå dem där med mattpiskor medan dom springer skiten ur sig. Om dem skulle sakta ner så kan man sätta en cheesebrugare framför dem så borde fettona snabbt få upp lite fart igen. På det sättet kan dem ge tillbaka lite energi till samhället, för jag har verkligen förlorat tillräckligt genom att få utstå med dom här flodhästarna...

...för i helvette

2 kommentarer:

  1. Om du nu sätt en tjockis på stan så betyder ju det att den rör på sig och sen är väl du ingen "fetto-stalker" så du kan ju inte veta om folk verkligen försöker gå ner i vikt.

    / malinsippola.se

    SvaraRadera
  2. Filip du är ett jävla geni! jag har inte garvat såhär mycket på länge! tunga inlägg i bloggen! keep it up!

    Elijah

    SvaraRadera